40 DNÍ NA VRÁTENIE
Len u nás!
RÝCHLA EXPEDÍCIA!
24 hodín! Zadarmo!
DOPRAVA ZADARMO!
Objednávky nad 26 eur

Reklamácie

V situácii, kedy dostanete chybný tovar, môžete využiť nasledujúcich práv

- nahlásenie chyby ako záručného plnenia priamo pri servise ručiteľa (výrobca, dovozca) alebo priamo u predajcu (reklamačná procedúra);

- v súlade so zákonom z 27. júla 2002 o osobitných podmienkach spotrebiteľského predaja a o zmene Občianskeho zákonníka, oznámenie o nesúlade tovaru (reklamačný procedúra);

- na základe občianskeho zákonníka - nahlásenie reklamácie z titulu ručenia za vady.

V každom prípade nahlásenie reklamácie predajcovia je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý je dostupný na našich internetových stránkach v záložke "Reklamácie". V prípade začatia akejkoľvek reklamačnej procedúry prebieha doprava reklamovaného tovaru na náklady a objednávku predajcu, prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Neprijímame zásielky odoslané na dobierku. K reklamovanému tovaru je nutné priložiť všetko príslušenstvo a záručný list. Reklamácie spojené so službami online (nesprávne tovar v košíku alebo nesprávne vyúčtované náklady na dopravu) je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára umiestneného na našich internetových stránkach v záložke "Reklamácie" alebo na telefónnom čísle +421 909 106 606 . Vrátenie tovaru sa môžu vykonávať iba na adresu :

Fera.sk / Anna Úradníková

GEIS SK

SNP 811/168

Strečno 01324

FERA.SK- Oddelenie reklamácie

 

 

 

_free_delivery
facebook
facebook cd