Košík
0 položka/y
0
Košík je prázdny
Reklamácie
V situácii, kedy dostanete chybný tovar, môžete využiť nasledujúcich práv
- nahlásenie chyby ako záručného plnenia priamo pri servise ručiteľa (výrobca, dovozca) alebo priamo u predajcu (reklamačná procedúra);
V každom prípade nahlásenie reklamácie predajcovia je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý je dostupný na našich internetových stránkach v záložke "Reklamácie". V prípade začatia akejkoľvek reklamačnej procedúry prebieha doprava reklamovaného tovaru na náklady a objednávku predajcu, prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Neprijímame zásielky odoslané na dobierku. K reklamovanému tovaru je nutné priložiť všetko príslušenstvo a záručný list. Reklamácie spojené so službami online (nesprávne tovar v košíku alebo nesprávne vyúčtované náklady na dopravu) je možné podať prostredníctvom reklamačného formulára umiestneného na našich internetových stránkach v záložke "Reklamácie" alebo na telefónnom čísle +421 277 279 991 . Vrátenie tovaru sa môžu vykonávať iba na adresu :
The Pet Life s.r.o.
Novinářská 1254/7
709 00 Ostrava
Česká Republika
V prípade vrátenia tovaru nás kontaktujte a my Vám radi pomôžeme.
FERA.SK- Oddelenie reklamácie
PO OBJEDNANÍ