40 DNÍ NA VRÁTENIE
Len u nás!
DOPRAVA ZADARMO!
Objednávky nad 30 eur

ÚVODNÉ USTANOVENIE

1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky") obchodnej spoločnosti The Pet Life s. r. o, so sídlom v Českej republike, v Ostrave, Novinářská 1254/7, PSČ 709 00, identifikačné číslo: 05041261, zapísaná v obchodnom registri vedeným krajským súdom Ostrava, oddiel 66037 , vložka C (ďalej len „predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb. občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník") vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len „kúpna zmluva") uzatvárané medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnené na internetovej adrese www.fera.sk (ďalej len „webová stránka"), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len „webové rozhranie obchodu").

1.2. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

1.3. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

2. UŽÍVATELSKÝ ÚČET

2.1.Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

2.2. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho užívateľského účtu.

2.3. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využitie používateľského účtu tretím osobám.

2.4. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie ako 12 mesiacov nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).

2.5. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, popr. nutná údržba hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.

3. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

3.1. Všetka prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

3.2. Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky kupujúcemu, ktorá je predávajúcim zaslaná kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho. Odoslaním je pochopiteľné zmena stavu objednávky na stav "Odoslané".

3.3. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).

3.4. Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedených cien jednotlivého tovaru. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní obchodu.

3.5. Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

3.6. Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:

  1. objednávanom tovare (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu),
  2. spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru a
  3. informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako "objednávka").

3.7. Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Objednať". Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržaní kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v užívateľskom účte či v objednávke (ďalej len "elektronická adresa kupujúceho").

3.8. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

3.9. Pod každou kartou výrobku si môžete vytvoriť názor a uviesť hodnotenie. Tieto názory vyjadrujú len osobný názor používateľov stránky, ktorí si u nás zakúpili príslušný produkt. Pred uverejnením na webovej stránke sa všetky pozitívne aj negatívne komentáre skontrolujú. Preto si vyhradzujeme právo neuverejniť recenziu, ktorá je v rozpore s našimi podmienkami uverejňovania alebo platnými zákonmi a predpismi.

4. CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

4.1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:

bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho č. 1501460018/1111, vedený u spoločnosti Unicredit Bank. (Ďalej len "účet predávajúceho");

bezhotovostne prostredníctvom platobného systému;

bezhotovostne platobnou kartou;

v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v objednávke;

4.2. Spoločne s cenou zakúpeného tovaru je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru. Cena dodania pre objednávky nad 26 EUR je zadarmo, pre objednávky v rozmedzí 13 - 25,99 EUR je poplatok za dodanie tovaru 3 EUR. Pre objednávky do 12,99 EUR je poplatok za dodanie tovaru 4 EUR.

4.3. V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 5 dní od uzavretia kúpnej zmluvy

4.4. V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnenú okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho.

4.5. Predávajúci je oprávnený požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

4.6. Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

4.7. Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak je tak ustanovené všeobecnými záväznými právnymi predpismi, vystaví predávajúci ohľadom platieb realizovaných na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Predávajúci je platcom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad - faktúru vystaví predávajúci kupujúcemu v deň doručenia objednávky a pošle v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho. Kupujúci berie na vedomie, že faktúry pre právnické osoby nejde vystaviť bez čiastky DPH.

5. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno inak odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovar , ktoré bolo po dodaní nenávratne zmiešaná s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť a od kúpnej zmluvy ak kupujúci porušil ich pôvodný obal.

5.2. Ak sa nejedná o prípad uvedený v čl. 5.1 obchodných podmienok či o iný prípad, keď nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do 40 dní od prevzatia tovaru, pričom v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslaný v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný predávajúcim, ktorý tvorí prílohu obchodných podmienok. Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci zasielať okrem iného na adresu prevádzky predávajúceho alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho [email protected]


5.3. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa čl. 5.2 obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Tovar musí byť predávajúcemu vrátený do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou

5.4. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. 5.2 obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým je predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar z uzatvorenej kúpnej zmluvy bol doručený na adresu pre vrátenie tovaru:The Pet Life s.r.o., Novinářská 1254/7, 709 00 Ostrava, Česká Republika

5.5. Nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny

5.6. V prípadoch, keď má kupujúci v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, je predávajúci tiež oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to až do doby prevzatia tovaru kupujúcim. V takomto prípade vráti predávajúci kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim.

5.7. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva s ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.

6. PREPRAVA A DODANIE TOVARU

6.1. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

6.2. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.

6.3. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

6.4. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Pokiaľ kupujúci prevezme tovar s poškodeným obalom i bez potvrdenej reklamácie od prepravcu, je predávajúci oprávnený odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy či nárokovať finančnú stratu kupujúcemu v prípade reklamácie.

6.5. Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné dodacie podmienky predávajúceho, ak sú predávajúcim vydané.

6.6. Maximálna hmotnosť balíka, ktorý môžeme odoslať, je 31 kg. Všetky objednávky s produktmi s hmotnosťou nad 31 kg budú odoslané v 2 alebo viacerých balíkoch v závislosti od hmotnosti. Za takéto objednávky môže byť účtovaný poplatok za spracovanie na pokrytie dodatočných nákladov. Poplatok je 4 euro za každý ďalší balík.

7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

1. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim.

2. Tovar je v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä
a) zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve,
b) je vhodný na konkrétny účel, s ktorým kupujúci oboznámil predávajúceho najneskôr pri uzavretí zmluvy a s ktorým predávajúci súhlasil,
c) vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel (funkčnosť),
d) vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou fungovať s hardvérom alebo softvérom, s ktorými sa vec rovnakého druhu bežne používa, bez potreby zmeny predanej veci, hardvéru alebo softvéru (kompatibilita), a tiež s hardvérom alebo softvérom odlišnými od tých, s ktorými sa vec rovnakého druhu bežne používa (interoperabilita),
e) vyznačuje sa ďalšími vlastnosťami vymedzenými v zmluve,
f) je dodaný so všetkým príslušenstvom vymedzeným v zmluve,
g) je dodaný s návodom na použitie, vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ako bolo vymedzené v zmluve, a
h) sú dodané aktualizácie vymedzené v zmluve, ak ide o vec s digitálnymi prvkami.

3. Tovar je v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak
a) je vhodný na všetky účely, na ktoré sa vec rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo na kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované,
b) zodpovedá opisu a kvalite vzorky alebo modelu, ktoré predávajúci sprístupnil kupujúcemu pred uzavretím zmluvy,
c) je dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi, vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ktoré môže kupujúci dôvodne očakávať, a
d) je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami, vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť (životnosť), aké sú bežné pre vec rovnakého druhu a aké môže kupujúci dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predanej veci a s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenie predávajúceho alebo inej osoby v reťazci dodávok, vrátane výrobcu, alebo v ich mene, a to najmä pri propagácii veci alebo na jej označení; za výrobcu sa považuje zhotoviteľ veci, dovozca veci na trh Európskej únie z tretej krajiny alebo iná osoba, ktorá sa označuje za výrobcu tým, že na vec umiestni svoje meno, ochrannú známku alebo iné rozlišujúce označenie.

4. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak predávajúci pri uzavretí zmluvy výslovne oboznámil kupujúceho, že určitá vlastnosť tovaru nezodpovedá všeobecným požiadavkám, a kupujúci s nesúladom výslovne a osobitne súhlasil.

5. Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania predávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.

6. Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

7. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

8. Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.

9. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti. Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak
a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
b) predávajúci vec neopravil ani nevymenil
c) predávajúci odmietol odstrániť vadu
d) vec má vadu napriek oprave alebo výmene veci,
e) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

10. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa odseku 1, ak je vada veci zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že vada je zanedbateľná, znáša predávajúci.

11. Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval. Za účelom opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.

12. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

13. Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho. Predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.

14. Ak sa vada prejaví do uplynutia doby , považuje sa za vadu, ktorú mala vec už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže inak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo vady.

15. Nárok zo zodpovednosti za vady je potrebné uplatniť na súde vo všeobecnej premlčacej lehote, ktorá začína plynúť odo dňa, keď nadobúdať vytkol vadu u scudziteľa. Ak zákon ustanovuje, že nadobúdateľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby vadu vytkol, premlčacia lehota začína plynúť odo dňa plnenia. Ak však ide o nepretržité plnenie, premlčacia lehota plynie odo dňa prejavenia vady a neuplynie skôr, ako za dva mesiace po tom, čo sa s plnením prestalo.

16. Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má digitálne plnenie v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení.

ĎAĽŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

17. Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru prevzatím tovaru.

18. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexami správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka

19. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

20. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

21. Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

8.1. Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom č. 101/2000 Zb. O ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Správcom osobných údajov je spoločnosť The Pet Life s.r.o. so sídlom na ulici Novinářská 1254/7, 709 00 Ostrava, IČO: 05041261, DIČ: CZ05041261, zapísaná na Krajskom súde v Ostrave, spisová značka 66037 C.

8.2. . Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje").

8.3. Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely vedenia používateľského účtu.

8.4. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch.

8.5. Spracovaním osobných údajov kupujúceho môže predávajúci poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa. Okrem osôb prepravujúcich tovar nebudú osobné údaje predávajúcim bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho odovzdávané tretím osobám. Pre realizáciu práv a povinností z kúpnej zmluvy kupujúci súhlasí s právom kupujúceho poveriť dopravnú / kuriérsku spoločnosť ako spracovateľa osobných dát.

8.6. Za účelom zisťovania spokojnosti s nákupom na webovom rozhraní predávajúci, kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov spracovateľom. Kupujúci súhlasí so zaslaním dotazníka v rámci programu "Overené zákazníkmi" prevádzkovaného spracovateľom Heureka Shopping s.r.o., so sídlom Dúbravská 650/1, 186 00 Praha 8, IČ: 02387727, DIČ CZ 0238772.

8.7. Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

8.8. Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

8.9. Ak požiada kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzdať. Kupujúci je oprávnený kedykoľvek odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov.

8.10. Zásady ochrany osobných údajov sú opísané tu.

9. ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ NA UKLADANIE COOKIES

9.1. Kupujúci vyjadruje súhlas so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

9.2. Kupujúci vyjadruje súhlas s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

9.3. Zásady ochrany osobných údajov sú opísané tu.

10. Komunikačné kanály

10.1. Kupujúci súhlasí, že všetka komunikácia môže byť doručovaná na elektronickú adresu kupujúceho.

11. ĎAĽŠIE PRÁVA A POVINNOSTI

11.1 Kupujúci berie na vedomie a plne súhlasí so svojou povinnosťou konzultácie a odporúčania nákupu veterinárnej diéty so svojím veterinárom.

12. USTANOVENIA O OVEROVANI A PRAVOSTI STANOVISK:

1. V prípade zverejňovania spotrebiteľských hodnotení, Predávajúci tieto hodnotenia tovarov a služieb overuje a má zavedené príslušné postupy na posúdenie ich pravosti. Hodnotenie po zverejnení overuje pracovník obchodu. Ak vzniknú pochybnosti o pravosti hodnotenia, tieto sa preverujú na základe predložených dokladov o kúpe konkrétnej služby. Ak sa preukáže, že údaje uvedené v hodnotení a získané počas preverovania, nesúvisia s príslušnou objednávkou, takéto hodnotenie je odstránené.

2. Zverejňujeme všetky hodnotenia (pozitívne aj negatívne) a do ich obsahu nezasahujeme. Za vystavenie hodnotenia alebo jeho stiahnutie neponúkame žiadne ďalšie výhody.

3. Vzhľadom na uvedené zaručujeme, že hodnotenia dostupné na webovej stránke Obchodu sú overené a autentické a vyjadrujú reálne skúsenosti s nakupovaním.

4. Hodnotenia Obchodu môžu byť zobrazované na stránkach iných subjektov. V týchto prípadoch dôveryhodnosť a autenticitu hodnotení posudzujú tieto subjekty podľa svojich pravidiel. Zo svojej strany Obchod vynakladá všetko úsilie, aby hodnotenia od jeho zákazníkov boli vždy dôveryhodné a autentické.

13. DSA-informačné povinnosti

Užívateľský obsah

1. Užívateľským obsahom sú, samostatne alebo prostredníctvom Obchodu, všetky Užívateľom zverejňované:
1) hodnotenia alebo komentáre o obchode alebo produktoch,
2) ďalšie informácie obsiahnuté napr. v zákazníckom účte, ktoré sa nevyžadujú pri zadávaní objednávky.

2. Užívateľ nesmie zverejňovať obsah, ktorý je nelegálnym obsahom v zmysle Aktu o digitálnych službách (DSA) alebo je inak v rozpore so zákonom, týmito pravidlami alebo dobrými mravmi, najmä:
1) obsah vedúci k spáchanie priestupku alebo trestného činu,
2) obsah porušujúci ľudské práva alebo autorské práva,
3) obsah, ktorý má charakter spamu,
4) obsah vedúci k nekalej konkurencii, vrátane zakázaných marketingových aktivít,
5) obsah, ktorý nesúvisí s oblasťou, ktorej sa služba týka.

3. Obsah, ktorý je v rozpore so zákonom, môžeme overovať, blokovať a odstraňovať –
pri dodržiavaní zásad objektívnosti a náležitej starostlivosti.

4. Oznámenie o nelegálnom obsahu musí obsahovať:
1)opodstatnené dôvody, na základe ktorých daná osoba alebo subjekt uvádza, že príslušné informácie sú nelegálnym obsahom,
2) označenie elektronickej lokalizácie informácií, ako je URL adresa a ďalšie údaje, ktoré umožňujú nelegálny obsah identifikovať,
3) meno a priezvisko alebo názov a e-mailovú adresu osoby alebo subjektu, ktorý podáva oznámenie – s výnimkou oznámení týkajúcich sa informácií, o ktorých sa predpokladá, že súvisia s jedným z trestných činov uvedených v článkoch 3-7 smernice 2011/93/EÚ;
4) vyhlásenie potvrdzujúce, že oznamujúca osoba alebo subjekt koná v dobrej viere a je presvedčená, že informácie a obvinenia, ktoré predkladá, sú správne a úplné.

5. Ak na základe overenia vykonaného z našej iniciatívy alebo na základe oznámenia prídeme k záveru, že určitý obsah je nelegálny, môžeme rozhodnúť o jeho zablokovaní alebo odstránení.

6. Tak Užívateľ, ktorý obsah oznámil a nesúhlasí s naším rozhodnutím, ako aj Užívateľ, ktorého obsah sme označili za nelegálny, má právo sa proti rozhodnutiu o obsahu odvolať a to prostredníctvom kontaktného miesta, ktoré je uvedené nižšie, v článku 13. Odvolanie musí obsahovať meno a priezvisko, kontaktné údaje a dôvody žiadosti o zmenu rozhodnutia.

7. Prijatie odvolania potvrdíme čo najskôr a preskúmame ho do 14 dní. Odvolania nebudú posudzované automatizovaným spôsobom. Odôvodnenie nášho rozhodnutia bude vypracované v súlade so všetkými požiadavkami vyplývajúcimi z Aktu o digitálnych službách.

8. Užívateľ má právo sa proti rozhodnutiu o obsahu odvolať a to prostredníctvom kontaktného miesta, ktoré je uvedené nižšie, v článku 13. Odvolanie musí obsahovať meno a priezvisko, kontaktné údaje a dôvody žiadosti o zmenu rozhodnutia.

9. V prípade závažného porušovania ustanovení tohoto bodu a zverejňovania nelegálneho obsahu, môžeme rozhodnúť o dočasnom zablokovaní (pozastavení) alebo odstránení účtu, ako aj o obmedzení funkčnosti účtu.

10. Podmienkou pre rozhodnutie týkajúce sa účtu užívateľa je dodržiavanie zásad objektivity a náležitej starostlivosti. Proti takémuto rozhodnutiu možno podať odvolanie, ktoré nebude posudzované automatizovaným spôsobom. Preskúmanie odvolania bude vykonané do 14 dní a užívateľ bude o jeho výsledku bezodkladne informovaný.

11. Za Užívateľský obsah nenesieme zodpovednosť, ak:
1 ) nemáme faktické informácie o nelegálnej činnosti alebo nelegálnom obsahu a v
prípade nárokov na náhradu škody – nie sme si vedomí skutočností alebo
okolností, ktoré by jednoznačne svedčili o nelegálnej činnosti alebo nelegálnom
obsahu;
2) po získaní vyššieuvedených poznatkov a informácií podnikneme bezodkladné
opatrenia na odstránenie alebo znemožnenie prístupu k nelegálnemu obsahu.

12. Ak obdržíme akékoľvek informácie vedúce k podozreniu, že došlo, dochádza alebo môže dôjsť k spáchaniu trestného činu, ktorý môže ohrozovať život alebo bezpečnosť osôb, okamžite o tom poinformujeme orgány činné v trestnom konaní alebo súdne orgány príslušného členského štátu alebo príslušných členských štátov a poskytneme im všetky súvisiace dostupné informácie.

13. S cieľom plnenia svojich povinností, vyplývajúcich z Aktu o digitálnych službách (DSA), sme zriadili kontaktné miesto, prostredníctvom ktorého môžu príslušné orgány a Užívatelia s nami komunikovať: [email protected]. Uvedenú e-mailovú adresu možno využiť na nahlásenie akéhokoľvek obsahu, ktorý Užívateľ považuje za nelegálny.

14. Žiadne z vyššieuvedených ustanovení neslúži na obmedzovanie Užívateľských práv a nemôže byť týmto spôsobom interpretované.


14. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENIA

12.1. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

12.2. Ak sú niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

12.3. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.

12.4. Prílohu obchodných podmienok tvorí vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

12.5 Kontaktné údaje predávajúceho: adresa pre doručovanie:

The Pet Life s.r.o.

Novinářská 1254/7,

709 00 Ostrava,

Česká Republika

adresa elektronickej pošty [email protected]k , telefón +421 277 279 991

V Ostrave dňa 1.8.2024